Kopia bazy LAS dla Aktualizatora po centralizacji

Po centralizacji SILP ze względu na wyłaczenie ODBC, powstaje problem z pobraniem kopii bazy Las na potrzeby Aktualizatora LMN dotychczasowymi metodami. Aby rozwiązać ten problem, przygotowano możliwość pobrania kopi bazy MS Access przez przglądarkę internetową. Szczegółowa instrukcja pobrania i przygotowania bazy MS Access znajduje się pod tym linkiem

Problemy z uruchomieniem A1.2.0.7

Często sie zdarza sytuacja w której, po  uruchomieniu Aktualizatora otrzymujemy komunikat:

 

Najczęstszymi przyczynami tej sytuacji są:
1. Wykasownanie lub przeniesienie na dysku warstwy nie będącej warstwą w strukturze aktualizacji, a bedącej w zapisanym ostatnio projekcie Aktualizatora. Aby rozwiązać ten problem wystarczy skasować plik super.prj z katalogu instalacji Aktualizatora, standardowo: C:\Program Files\Aktualizacja\CFG
2. Zainstalowane nieodpowiednie wersje środowiska .NET Framework. Aktualizator najstabilniej działa w środowisku .NET Framework 1.0 z dodatkiem Service Pack 3. po zainstalowaniu tego środowiska można na stacji roboczej mieć zainstalowane inne wyższe wersje środowisk .NET  bez kolizji z Aktualizatorem, ponizej linki do pobrania odpowiednich instalacji: